Seite 2 von 2 ErsteErste 12
Ergebnis 11 bis 18 von 18

Thema: Die Botschaft der Maya

Wachsam
    Gast

Die Botschaft der Maya

Ein kleiner Auszug.....

Dear XXX,

Thank you for your ongoing support of the Shift of the Ages film project.
    We are very pleased to announce that the Shift of the Ages movie is complete and undergoing final polishing!
    We are so excited to share this with you.
    We want to thank each and every one of you for your patience as we have journeyed together to accomplish such an amazing task.
    Please join us in celebrating the fruition of our mission to complete the film and share Wandering Wolf's messages to the world.

With gratitude,

Shift of the Ages

Shift of the Ages | P-Qubd LLC

30159 Rim Rock Place
    Canyon Lake, CA
    92597
    US
    Bin auf den kompletten Film gespannt.

Ich kann schon mal vorab einen Teil sehen

Wenn ich mehr weiß und Zeit habe, lasse ich es euch wissen.

LGW

Administrator Avatar von zwirni
    Mentioned
    198 Post(s)
    Follows
    0
    Following
    2
    Renommee: 82877
    Hi,

das klingt sehr interessant. Da musst du uns unbedingt auf dem laufenden halten...

LG. Sven

Wachsam
    Gast
    Zitat Zitat von zwirni Beitrag anzeigen
    Hi,

das klingt sehr interessant. Da musst du uns unbedingt auf dem laufenden halten...

LG. Sven
    Hi Zwirni,

ja, ich denke schon!

Wir hätten sicherlich nicht so viel Geld, Zeit und Leidenschaft in dieses Projekt gesteckt, wenn die Welt am 21.12.12 untergehen würde. ;O)

Auch hat die Zuordnung des Maya-Kalenders keine Zeitraum von 2 Tagen oder so.

Aber egal erst mal...

Wenn ich die Zeit finde, dann laß ich mich wenns dazu angebracht ist wieder hier blicken.

Bis dahin LGW
    Geändert von Wachsam (30.11.2012 um 10:43 Uhr)

Wachsam
    Gast

Update!

UPDATE siehe Blogeintrag!

LGW

Wachsam
    Gast

Der erste offizielle MAYAN FILM vertreibt "Doomsday" MYTHEN für 2012!

Der erste offizielle MAYAN FILM vertreibt "Doomsday" MYTHEN für 2012

Nach einer siebenjährigen Reise entstand der Dokumentarfilm -Shift of the Ages- gerade rechtzeitig, um Mythen und Wahrheiten der Maya-Prophezeiung zu klären.

Shift of the Ages will be distributed to more than 250,000 people world wide through the Shift Network, Birth 2012 program on FANetwork.tv. in the days preceding December 21, 2012, after which it will be hosted online through the film’s website, www.ShiftoftheAges.com, in stream and DVD format.

“In the spirit of Mayan tradition, we are releasing the film online in a donation-only model that will further support Wandering Wolf in his mission,” says Giove. “Beginning December 14, audiences can stream the film for free from www.ShiftoftheAges.com, and starting December 18 we are joining an incredible initiative called The Shift Network, Birth 2012 Program on FANetwork.tv which boasts a network of more than 250,000 people (www.birth2012.com). We are still in talks with FANetwork about continued distribution on several channels including Facebook.”
    http://www.shiftoftheages.com/first-...myths-of-2012/

A-M-Y-W

Wachsam
    Gast
    Habe ich hier ja glatt vergessen^^

Mayan Grand Elder Alejandro Perez Oxlaj, Wabdering Wolf - "tata", Chief Phil Lane, Jr., Grandmother Elizabeth Araujo, all are Mayan Elders who share their knowledge and wisdom fom the stage at the Sedona Performing Arts Center at the Sedona International Film Festival. Executive Producer Stephen Michael Copeland and producer Daniel maddux are also on hand for the question and asnwer session following the screening. What is our future on earth, what is our past, and where are we now are all questions addressed by this highly enlightened group.

LGW

Neuer Benutzer Avatar von eeT
    Mentioned
    1 Post(s)
    Follows
    0
    Following
    0
    Renommee: 10
    Toll, sehr interessantes Projekt.
    Ich würde gern leben wie ein armer Mann mit einem Haufen Geld.

Seite 2 von 2 ErsteErste 12

Aktive Benutzer

Aktive Benutzer